Living in Milan brings inspiration: I was riding my Vespa in Corso Italia (my nose frozen since the ice age came) before me a Mini John Cooper Works (only Mini that I can stand, more because of it's more like a Kart), my ears under my ridiculous helmet (one day I post an article about IT<3) hear a roar and I think "OH MY GOSH what the hell the changes they did to that poor Mini?? ". I Overtake those two TAMARRI fighting between cobbles and tramlines and I SEE HER: a fantastic example of MASERATI GRANTURISMO. I stop in front of it and I continue to turn around watching every little detail like a fool. The manager inside looked at me smiling for that pathetic scene of me driving my FLUO yellow Vespa and my helmet full of stickers of Hello Kitty while I admire that fantastic car enchanted.
Maserati is a made in Italy brand of the Fiat group and is also very interesting from the point of view of management and economic recovery over the last few years.
I always say that the Italian girls "DO IT BETTER" ;)
Happy Weekend :)
Vivere a Milano porta ispirazione: stavo cavalcando la mia Vespa in corso Italia (ho il naso gelato visto che è arrivata l'era glaciale), davanti a me una Mini John Cooper Works (unica Mini che riesco a sopportare, più per la sua somiglianza ad un kart che per altro), le mie orecchie sotto il mio ridicolo casco (un giorno posterò un articolo su di LUI <3) odono
un rombo al quanto possente e penso "OH LA MADDONA che cavolo di modifiche gli hanno fatto a quella povera Mini???". Supero quei due tamarri lottando tra pavè e rotaie del tram e davanti c'è LEI, la vera artefice del rombo: un fantastico esemplare di MASERATI GRANTURISMO. Mi fermo davanti e come un'invasata continuo a girarmi osservandola in ogni piccolo dettaglio. Il manager alla guida mi guardava divertito per la scena al quanto patetica di me con una Vespa giallo evidenziatore e un casco pieno di adesivi di Hello Kitty che ammiro quel fantastico musetto incantata.
Maserati è un marchio made in Italy del gruppo Fiat ed è molto interessante anche dal punto di vista manageriale ed economico visto il rilancio avvenuto negli ultimi anni (QUI la storia dell'azienda modenese). Lo dico sempre che le Italiane "DO IT BETTER" ;)Buon Weekend :)
THE NOSE <3
Nessun commento:
Posta un commento